Terima kasih wahai sahabat2ku :)

Alhamdulillah.  Segala puji dan puja serta syukur hanyalah layak ditujukan kepada ALLAH, Tuhan Sekalian Alam.  Solawat & salam buat junjungan mulia Muhammad Rasulullah sallAllahu ‘alaihi wasallam.

Posting ini khusus saya ingin menyampaikan rasa terharu dan perhargaan saya kepada rakan-rakan dan pelanggan saya yang selama ini telah menyokong saya.  Tanpa sokongan mereka, tentulah perjalanan saya sebagai Perunding Takaful agak beranjau dan sukar.  Maklumlah, saya ni orang yang low-profile.

Rakan-rakan di suara-xsmakl, exmaresmamuar, xpressmatriks, mgrads telah banyak membantu saya mengembangkan kerjaya saya di dalam bidang ini.  Saya sangat beruntung mempunyai rakan-rakan yang very-very-very supportive, alhamdulillah.

Ucapan terima kasih seterusnya ingin saya tujukan khusus buat Faizal yang selalu mempromosi Takaful di kalangan rakan juruteranya di RNZ, buat Jaro yang menyokong saya sejak awal saya melibatkan diri dalam bidang ini, buat Zairul yang melebarkan perkhidmatan saya sehingga seluruh keluarganya (adik-beradik, ipar, bapa), buat MB yang mempromosikan Takaful di laman blog futsalnya dan akhirnya, tentulah buat ahli keluarga saya yang selalu memberi sokongan.  Juga buat rakan2 lain yang mungkin saya tidak perasan. 

)
Iklan di laman tok jinjang. thanks MB 🙂

Semoga ALLAH subhanahu wata’ala memberi ganjaran yang setimpal buat kalian atas sifat menyokong perniagaan saudaranya, atas sebab dakwah ke arah memiliki pelan perlindungan (insurans) yang bebas-riba dan atas sebab2 yang lain yang pastinya lahir dari ketulusan dan bersih jiwa kalian semua, amin…

Terima kasih banyak2.

Alhamdulillah…


Leave a Reply

