Berfutsal Dgn Kawan2 Lama

img_0802

Dah lama tak bersukan.  Dah lama tak berpeluh sakan.  Dah lama tak jumpa kawan-kawan.

Sebab itu apabila aku terima SMS dari Nizam, Faisal dan Aziz berkenaan ada mini reunion cum futsal di Ampang Sport Centre pada 21/3/09, aku terus teruja.    Selesai solat Maghrib, terus aku ke sana.  Walaupun tak pernah sampai ke sana, tapi alhamdulillah sampai juga. 

Berpeluh sakan juga aku.  Maklumlah, dah lama tak berlari2, lompat2, sepak2.  Pancit jugak.  Tapi SERONOK!  😀  Sure 2-3 hari ni badan aku sakit2…

Bagus betullah.  Terima kasih buat Faisal yang menganjurkan program ni.  Faisal baru balik dari Ireland dan dah lama tak jumpa kawan2 exSMAKL.  Jadi, program macam ni memang baguslah untuk menemukan kitorang semua.

Antara yang hadir ialah Aziz, Faisal, Faizul, Hafizq, Syahmi, Rashidi, Nasir, Yasir, Fakhrizzaki, Nizam, Abi, Jaro, Hafiz Black, Fazli, Yusri dan Shida Adly.  Ramai jugak…

Mudah2an program macam ni dapat diteruskan.  Dan ikutkan persetujuan semalam, mungkin nak dibuat fortnightly.  Aku mungkin monthly bolehlah commit kot.  Program ni bukan sahaja dapat mengeratkan persahabatan yang telah lama terpisah, malah dapat memberi peluang kepada mereka yang jarang bersukan utk bersukan, terutamanya aku…hehe 😉

21 responses to “Berfutsal Dgn Kawan2 Lama

Leave a Reply

