Lagi Gathering 3rd Batch SMAKLian

Semalam, 21 JUN 2009 ada gathering kat rumah Joe di Kg Pandan. 

Joe mintak tolong aku hebahkan pada kawan2 yang lain.  Aku setakat SMS je kat kawan2 yang aku sempat ingat.  Sebelum datang, Abi ada tanya aku jamuan apa?  Entah, aku pun tak tahu.  Rasa2nya, jamuan masuk rumah kot.  Sebab dulu Joe ada bagitau rumah dia buat renovation sikit, lepas tu dia nak pindah masuk lepas siap semua sekali.

Sampai kat sana, wife aku tengok belon, tengok hadiah, tengok goodies utk budak2, dia tanya aku, “ni jamuan birthday anak Joe ke bang?”.  “Ye kot”, jawabku.  Aduhai, datang kosong je.  Kalau tau awal2, tentu kami boleh bawak hadiah ke, apa ke bagi menggembirakan anak Joe yang diraikan pada tengahari semalam.  Kawan2 exSMAKL yang sampai pun datang dengan reaksi yang sama.  Masing2 ramai tak tahu tujuan apa…jemput makan je yang kami tau, hahaha… 😀

(Pengajaran:  Nak datang majlis orang, lain kali tanya tuan rumah sempena apa.)

Ada jugak aku tanya sebelum tu.  Joe kata “alaa…datanglah, aku buat makan2 sikit”.  Yelah, kadang2 dengan kawan2 kita buat lebih kurang sangat.  Itulah akibatnya…hehe.

3rd Batch SMAKLian yang datang...

3rd Batch SMAKLian yang datang...

Apa pun, yang aku sempat jumpa semalam ialah Abi Sarwan, Nizam KZ, Hafizq, Aziz, Shida Adly, Jarofidz, Ahmad Khairul, Rashidi dan Hasry Zai.  Aku tak boleh lama2 sebab baby masih kecil.  Terpaksa balik lebih awal tanpa berjumpa kawan2 lain yang menyusul selepas itu.  Lagi pun, aku sampai paling awal.  Agaknya, siapalah yang datang selepas tu? …Dengarnya, Fauzi Faizal Azar, Fairuz, Hafidz dan Nasir nak datang.

SHAHMUZIR NORDZAHIR
www.muzir.wordpress.com
22 Jun 2009


2 responses to “Lagi Gathering 3rd Batch SMAKLian

  • joe77

    aku nk ucap trimas kasis bnyk2 pd kenkawan yg sudi hadir ke teratak hamba last week…tqvm…next year insya allah aku buat lg tp maybe bkn kt rmh lg…maybe kat port2 lain…tunggguuuu….

    yg datang lps tuh hafidz black & pojie mutalib jer…yang lain2 mcm biasa…hampes…sibuk kot…

    Like

  • kamarul

    sorry bro aku x dapat berita pun, nak kecik hati gak boleh tak…0132230635

    Like

Leave a Reply

