Peta Lokasi Taman Alam Budiman, Shah Alam.

Sempena mood Eidulfitri ini, saya menjemput rakan-rakan yang mengenali diri saya untuk ke rumah terbuka saya di Alam Budiman, Shah Alam.  Peta untuk ke sana adalah seperti berikut:

Peta Lokasi Alam Budiman, Shah Alam

Untuk berinteraksi (zoom in & out) dan melihat peta dengan lebih jelas sila klik sini >> Taman Alam Budiman

Rumah saya ni kalau dari Stadium Shah Alam, lebih kurang 15km jaraknya.  Dari stadium tu (seksyen 13), ikut jalan menghala ke Kg Melayu Subang, dan masuk ke jalan menghala ke Puncak Alam.  Straight je…

Kalau dari Pekan Meru pula, jaraknya lebih kurang 7km ikut Jalan Paip.

Bila?  Bila-bila sahaja.  Saje sebut ‘rumah terbuka’ sebab kalau tak sebut ‘rumah terbuka’ orang tak mahu datang.  Rumah saya terbuka untuk kalian ziarahi.  Jemputlah ye…

Kalau nak datang, call dulu ye 🙂

Shahmuzir Nordzahir, 019-3826408

Leave a Reply

