Tulisan Yang Paling Banyak Dikomen!

Hari ini saya menjenguk ke bahagian statistik blog dan di sana ada disenaraikan beberapa artikel yang mendapat komen yang paling banyak berbanding artikel-artikel lain.  Berikut adalah laporan statistik tersebut:

Post Comments
“Ustadz, apa hukum ‘BERCOUPLE’?” 66
Muslimah dan Tudung Labuh 61
Saya? 44
Benarkah Mati Menyembunyikan Cinta = Mati Syahid? 35
VIDEO – Kuliah UZAR Tentang DOSA RIBA dan Isu Kewangan 35
Mencari Bakal Suami & Teman Bermadu 33
Bahaya Fungsi Tagging di Facebook 31
[Video] Jauhilah Kumpulan Tareqat & Aliran Sufi 27
Jangan Tak… & Jangan… di Facebook 25
Isi Khutbah Sheikh as-Sudais & Fenomena Menyedihkan 24
Catitan & Gambar di Cameron Highland 24

Tidak semestinya komen-komen tersebut menunjukkan tulisan-tulisan tersebut disetujui oleh pengkomen.  Ada yang menyokong, ada yang bertanya, ada yang meminta pencerahan dan ada yang membangkang.  Komen-komen ini amat saya hargai kerana melaluinya saya dapat maklum balas akan apa yang telah saya tulis dan ia juga dapat memuhasabahkan diri saya.

Pernahkah anda yang menjenguk ke laman blog ini memberikan komen?  Cubalah sekali.  🙂

muzir.wordpress.com


Leave a Reply

