Peluang Infaq Ramadhan

Assalamu`alaikum wa rahmatullah…

Ramadhan datang lagi. Alhamdulillah, kita masih lagi diberi kesempatan oleh ALLAH `Azza wa Jalla untuk meraih keberkatan dan peluang menambah amal di bulan yang sangat berkat ini.

Jika tuan/puan bersemangat untuk melakukan infaq pada bulan Ramadhan yang berkat ini, saya ada menguruskan 3 saluran infaq sebagai alternatif, iaitu:

  • Waqaf al-Qur’an dengan terjemahan BM = RM50 sebuah SELESAI!
  • Infaq bagi menaja hadiah buku-buku agama untuk program Quranic Recitation & Memorization Championship anjuran MSU melibatkan penyertaan kategori kanak-kanak, remaja, IPT dan dewasa = RM50 seunit (akan dimasukkan ke dana tajaan untuk belian buku) SELESAI!
  • Infaq tamar Ajwa AA keluaran Madinah kepada golongan sasaran seperti penduduk kampung yang miskin, yang uzur, ahli masjid, guru, pelajar IPT, pendatang, petugas keselamatan dan keluarga sekitar = RM20 sepeket SELESAI!
  • [ BAHARU! ] Taja biskut Raya (homemade cookies) bagi diagihkan di penghujung Ramadhan kepada golongan asnaf zakat, ibu tunggal, anak yatim, warga emas, pengawal keselamatan, pekerja buruh, nelayan, pelajar IPTA, pendatang asing dan lain-lain yang sesuai = RM20 sebalang SELESAI!

Tuan-puan yang ada kelebihan harta dan ingin menyokong usaha ini dalam menambah amal kebaikan dalam bulan Ramadhan, silalah manfaatkan saluran khas ini dengan mengisi butiran di bawah dengan lengkap. Atau boleh juga hubungi saya jika perlukan bantuan lanjut.

Terima kasih.

Semoga ALLAH berkati kita semua.

Shahmuzir Nordzahir

019-3826408

https://wasap.my/60193826408/infaq+ramadhan


One response to “Peluang Infaq Ramadhan

Leave a comment